marți, 24 iulie 2018

Cum repari un stick USB ?

La structura „a repara un stick USB” , fac referire la componenta soft al acestuia.Dar inainte de prezenta aceasta problema , care in ultima perioada a devenit prea des intalnita,vom vedea in cateva randuri ce reprezinta „USB”.
        USB (engleza: Universal Serial Bus, română: Magistrală Serială Universală) este o specificație ce stabilește comunicația între anumite dispozitive și gazda ce le controlează (de obicei, calculatoarele obișnuite). A fost creat în ianuarie 1996, la proiectarea sa contribuind Intel, Compaq, Microsoft, Digital Equipment Corporation, IBM și Northern Telecom. USB-ul este capabil de a conecta majoritatea perifericelor, precum mouse-uri, tastaturi, camere digitale, imprimante, hard-diskuri externe etc.
Aceste „mini-memorii” se pot defecta din diferite motive : atat din punct de vedere hard (deteriorare fizica) , cat si soft (formatarea incorecta al acestuia,inserare fisiere corupte).In cazul meu , si al stick-ului pe care-l am (Integral de 8 GB), am testat un virus pe un simulator precum Virtual Box (virusul in executabil era pe stick) , iar din neatentie , am uitat ca dupa rularea acestui virus sa decuplez stick-ul de la calculator , si s-a intamplat minunea : stick-ul a devenit „corupt” , si nici clasica formatare (cu clic dreapta -> Proprietati -> Format), astfel aparandu-mi acest mesaj :
tuto1.PNG
In regula , nu m-am panicat , ca nu este felul meu , si am cautat solutii pentru a remedia problema si asa ca am gasit cea mai buna varianta , cea cu Commander Prompt.
Iata pasii :
1.Deschizi cmd (dar mare atentie–clic dreapta si click pe „Run as administrator”
tuto2.PNG
2.Apoi scrii urmatoarele (dupa fiecare structura scrisa , apesi ENTER) :
DISKPART
DISK LIST {arata disk-urile inserate in PC , in cazul nostru Disk D (se mai numeste si „Date Personale”) si stick-ul USB (F:\ sau G:\ etc)}
SELECT DISK 1 {selecteaza diskul 1 , mai exact stick-ul USB}
CLEAN {cauta cauza care a dus la coruperea acestuia}
CREATE PARTITION PRIMARY {Creaza o noua partitie}
ACTIVE {activeaza partitita}
SELECT PARTITION 1 {selecteaza partitia nou-creata}
FORMAT FS=FAT32 {formateaza partitita , USB-ul normal fiind in format FAT32}
Dupa ce a ajuns la „100 percent completed” scrii EXIT , pentru a finaliza.
Si gata :
tuto3.PNG
Sugestiv , va recomand sa vedeti si materialul video :
NU UITATI DE LIKE SI SUBSCRIBE LA CANALUL MEU DE YOUTUBE :
tuto4.png

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MW Bandscan in Panciu (ROU) with POR334

531 - RRA Petroșani 531 - Antena Satelor Urziceni* 540 - Kossuth Radio Solt 549 - UR1 Mykolaiv 558 - RRA Tg Jiu 567 - RRA Brașov 567 - RRA S...