sâmbătă, 31 martie 2018

Live la sfarsit de Martie

Difuzați-vă în direct momentele extraordinare prin intermediul DU Recorder . Distribuiți jocuri, filme, seriale TV și meciuri către mai multe persoane: Android : https://goo.gl/s9D6Mf iOS : https://goo.gl/nXnxyN

79 de comentarii:

  1. Vrei sa testezi frecvente de moshneag?

    RăspundețiȘtergere
  2. am încercat sa vb pe live după canalul de gaming

    RăspundețiȘtergere
  3. degeaba chiar ca nimeni nu mi-a zis o frecventa

    RăspundețiȘtergere
  4. si eram terminat de credeam ca o sa ma îmbolnăvesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Incearca 89.4 Dream FM Focsani dak e oprit

    RăspundețiȘtergere
  6. la mine e permanent 99.1 si 89.2 la fel dar e slab. 99.1 e cel mai puternic la mine

    RăspundețiȘtergere
  7. stai ma dar tu vezi cumva releul de pe Măgură?

    RăspundețiȘtergere
  8. la mine nu intra mai deloc Buzău,mai mult dinspre tine intră posturi...La mine e bruiat

    RăspundețiȘtergere
  9. arata google relieful si la mine e sub 300m

    RăspundețiȘtergere
  10. trebuie sa ma duc la dus si sa mananc

    RăspundețiȘtergere
  11. ​pai dacă arăți chestii interesante

    RăspundețiȘtergere
  12. numai câni la tine acolo...ba ce plm,se coboară aia de la munte la campie sa va lase toti cainii acolo?

    RăspundețiȘtergere
  13. mie mi-a dat din senin fara sa fac nimic si se auzea doar sunetul

    RăspundețiȘtergere
  14. ia prezinta ma unde stai tu daca poti

    RăspundețiȘtergere
  15. am văzut cum a tras puțin si avea haine de parcă a ieșit din canal

    RăspundețiȘtergere
  16. subtil acolo...dreq stie ca aude lumea :-P

    RăspundețiȘtergere
  17. eu mereu imi iau Hamburger cu 4.5 lei

    RăspundețiȘtergere
  18. e si 5 lei cheeseburger si șnițel de pui

    RăspundețiȘtergere

MW Bandscan in Panciu (ROU) with POR334

531 - RRA Petroșani 531 - Antena Satelor Urziceni* 540 - Kossuth Radio Solt 549 - UR1 Mykolaiv 558 - RRA Tg Jiu 567 - RRA Brașov 567 - RRA S...