sâmbătă, 14 aprilie 2018

Live la 18 ani

Difuzați-vă în direct momentele extraordinare prin intermediul DU Recorder . Distribuiți jocuri, filme, seriale TV și meciuri către mai multe persoane: Android : https://goo.gl/s9D6Mf iOS : https://goo.gl/nXnxyN

69 de comentarii:

  1. fa-l si asa doar te rog fa-l fain

    RăspundețiȘtergere
  2. pune efecte faine si maine ai o promovare promit

    RăspundețiȘtergere
  3. winner îl pun pe YouTube mâine

    RăspundețiȘtergere
  4. ala is eu,dc nu mi-ai făcut scanarea din Călărași?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu de tine ziceam Dragos ca il sti pe Bordeşti DX

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau promovare electro esti special!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Winner, îți promit că ți fac mâine intro!

    RăspundețiȘtergere
  8. claudiu hai acum cu introul te rog sunt nerabdator sa-l vad0

    RăspundețiȘtergere
  9. insist ca omul asta nu răspunde

    RăspundețiȘtergere
  10. claudiu gaming cand faci introul azi?

    RăspundețiȘtergere
  11. am o mare rugaminte dupa nu te mai bat la cap

    RăspundețiȘtergere
  12. claudiu dupa ce iei euro truck simulator il poti face?

    RăspundețiȘtergere
  13. Dragoș eu te las,mi-a făcut placere sa fiu pe live-ul tău!

    RăspundețiȘtergere

MW Bandscan in Panciu (ROU) with POR334

531 - RRA Petroșani 531 - Antena Satelor Urziceni* 540 - Kossuth Radio Solt 549 - UR1 Mykolaiv 558 - RRA Tg Jiu 567 - RRA Brașov 567 - RRA S...