luni, 7 ianuarie 2019

Forumul SOFTPEDIA – o epava plina de compromisuri

Forumul SOFTPEDIA reprezinta Cel mai mare forum de discutii din Romania, care acopera o plaja mare de subiecte din diferite domenii: software, securitate, jocuri, hardware, telecomunicatii etc , un forum care consta in discutii libere si care sunt dirijate de catre administratori , super-moderatori si moderatori , un forum care dispunde de reguli aplicate tuturor gradelor userilor din acest forum.
Am inceput cu descrierea acestei platforme de socializare , unde am incercat sa atrag oameni din mai multe domenii sa comunice pe aceasta platforma , insa ca in oricare forum apar atat incalcari/abateri ale regulilor cat si aparitia unor tirani care provoaca disconfort asupra acestei platforme , rezultand aparitia moderatorilor gogomani si renuntarea la useri , astfel ajungem la titlul acestui articol : „Forumul Softpedia,o epava plina de compromisuri” , adica daca nu ai pile nu ai ce cauta aici.Iar acum a venit momentul sa va povestesc experienta mea in acest forum.
Prima data cand m-am inscris in acest forum , adica in noiembrie 2017 , am fost putin nedumerit de conceptul acestuia , si de asemenea eram un incepator , care stiam doar sa comunic doar pe un singur topic , in acea perioada nu stiam ca exista mai multe topicuri.Datorita persoanei cu numele Daniel Albu (Zvartoshu) , acesta m-a ajutat sa inteleg in ce consta acest forum.La inceput am crezut ca acesta va fi asemanator ca si Facebook , Twitter sau Instagram , insa pe parcursul acestei experiente , am constatat ca exista si o „pata neagra” a acestui forum.Cand am avut primul cont cu numele „dxfmpanciu” mi-am dorit sa aflu cat mai multe informatii pe baza cunostiintelor in tehnologia mass-media si a radio/televiziunii.Problema a aparut ca atunci cand am intrat pe topicul Info FM si am postat prima mea postare , nu am fost ingaduit cu bratele deschise si cu bun simt , deja am inceput sa fiu huiduit si jignit , de catre doi tirani ai acestui forum pe nume „marsel90” si „Alex_23”, insa eu sunt o persoana care nu pot fi calcata in picioare asa usor , si injosit in acelasi timp , si am reusit pentru o scurta durata de timp sa-i pun la punct , insa tiranii forumului sunt precum renumitele malware si ransomware pentru un PC,adica nu-i poti combate asa usor.
Intre timp am aflat si penalizarile pentru incalcarea regulilor , dar partea curioasa este ca pe parcursul primului cont nu am fost deloc taxat , si recunosc ca faceam off-topic si flame (pe un motiv bine intemeiat) , totusi nu am fost punctat pentru incalcarea regulilor.Punctul culminant apare , atunci cand userul marsel90 m-a jignit si facut „analfabet” de repetate ori , astfel am hotarat sa renunt la forum , astfel am vorbit cu moderatorul flobuc sa ma banneze pentru renuntarea la acest forum , adica intr-un cuvant m-am enervat , sau cum mai spun copii de azi „RAGE”.
Acum am sa va arat doua exemple concrete ale userului marsel90 , unde jigneste si posteaza dupa bunul sau pe un topic dedicat postului de radio Digi FM :
FB_IMG_15462089464845215FB_IMG_15462140868288338FB_IMG_15462145743378308
De ce acest user nu a fost penalizat pentru ceea ce a postat ? Simplu , pentru ca are pile cu moderatorii ce administreaza aria radio si topicurile acesteia , adica mai explicit , poate sa posteze ce doreste ca nimeni nu-i spune nimic , indiferent de limbajul aplicat de acesta.
Dupa o scurta perioada am hotarat sa revin pe forum sub numele de „Dragos_20” , cu toate ca eram de partea a doua tabere („Renunta” sau „Revin-o”) , pana la urma am ajuns de partea taberei „Revin-o” , pentru a mai dobandi cunostiinte pe partea de radio si mass-media.Pe parcurs odata cu descoperirea a tuturor topicurilor forumului , si implicarea in acestea , am putut face cunostiinta cu oameni minunati si de nota 10 , si care te accepta ca om nu ca un intrus.Insa a aparut si problema cu penalizarile asupra mea , iar acum revin la intrebarea „De ce pe vechiul cont nu am fost punctat ?” SIMPLU , FOARTE SIMPLU.Marsel90 impreuna cu moderatorul ariei radio flobuc , au planuit sa ajung in stadiul acesta , de ciuca batjocurilor celor doi indivizi.Iar pe parcursul experientei sub numele de Dragos_20 , m-am trezit cu doua suspendari (la intervale diferite) , cum ca eu am jignit si am provocat certuri pe topicuri dedicate , insa marsel90 inca a continuat sa ma jigneasca si chiar a ajuns sa ma agreseze verbal , si sa ma urmareasca pe toate topicurile (dupa ce postam ceva urma sa posteze el zicandu-mi „atata te duce capul” sau alternative ale acestei expresii).Niciun moderator nu a intervenit pentru a-l linistii pe acesta , insa acum sa va arat cele doua suspendari ale mele , pline cu minciuni gogonate si inventate de moderatorul flobuc
FB_IMG_15462089136756790
Spune la un moment dat „repetat” si ca „nu-i primul avertisment” , bun,Hai sa vedem ce spune regulamentul Softpedia :
In acelasi timp, moderatorii au dreptul:
– sa stearga orice post considerat offtopic
– sa curete orice post ce abunda in smilie-uri si sa atentioneze pe PM userul ce nu respecta regulamentul.
– sa stearga orice post ce contine reclame de orice fel (reclama – postarea de link-uri ce nu sunt utile si ontopic, postarea de denumiri de firme ce nu au nici o legatura cu subiectul thread-ului, trimiteri repetate catre o anumita pagina/firma…etc etc)
– sa avertizeze pe PM intotdeauna userii ce incalca regulamentul si sa propuna banarea acestora in cazul in care recidiveaza
Moderatorul flobuc a incalcat regula de mai sus cea subliniata , deoarece nu am fost avertizat deloc printr-un mesaj privat , ba din contra cand ii faceam observatie lui marsel90 pentru limbajul sau , si acesta si Alex_23 si flobuc , veneau si ma jigneau in plin topicul.
Deznodamantul acestei experiente cu acest forum vine cu a doua suspendare primita la sfarsitul anului 2018 , cum ca eu am provocat atac la persoana , in conditiile in care si atunci marsel90 m-a agresat verbal.Si asa am terminat de povestit experienta mea cu aceasta platforma plina de compromisuri si discutii inutile, si asa ca o concluzie va sfatuiesc SA EVITATI CAT MAI MULT POSIBIL ACEASTA PLATFORMA , INCERCATI SA COMUNICATI PE PLATFORME UNDE NU EXISTA TIRANI SI COMPROMISURI IN VEDEREA POSTARILOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MW Bandscan in Panciu (ROU) with POR334

531 - RRA Petroșani 531 - Antena Satelor Urziceni* 540 - Kossuth Radio Solt 549 - UR1 Mykolaiv 558 - RRA Tg Jiu 567 - RRA Brașov 567 - RRA S...