joi, 13 septembrie 2018

DXpedition Summary 2017-2018

     Pana acum putem spune ca am avut cele mai numeroase dxpeditii prin Romania , mai multe decat vreodata.Cele mai numeroase scanari au putut fi realizate in perioada 2017 pana acum , in anul 2018.Acum sa vedem dxpeditiile realizate de mine , aratandu-va clipurile postate de mine pe Youtube , Vizionare Placuta 🙂
     Sa incepem cu 2017 : 
Prima scanare cu receptii bune de la distanta , a fost la Ramnicu Sarat , pe data de 1 iulie 2017 
Tot pe 1 iulie , la Buzau 
Alte dxpeditii le-am mai realizat prin judetul Vrancea , cum ar fi : Marasti,Soveja,Tulnici si Lepsa
In aceasta scanare am surprins acea propagare in care , toate posturile din Depresiunea Transilvaniei se opreste in munte , in cazul de fata la Lepsa , Muntii Vrancei (cca 1700 m)
Urmatoarea DXpeditie a fost la Suceava , in luna august 2017 , mai exact pe meleagul celor mai frumoase manastiri ale Romaniei , dar bineinteles am mai realizat si niste scanari pe drum , hai sa le vedem :
Sa incepem cu Bacau : 
Roman , in apropiere de iesirea acestuia
Apoi Piatra-Neamt : 
La una dintre locurile cele mai favorabile de DX ale Neamtului , la Cetatea Neamtului
Pascani (Judetul Iasi)
Nu este chiar in orasul Pascani , ci la vreo 10 km de acesta
Iar acum deja vom vorbi de scanari facute in Suceava
Avem scanare realizata in apropierea releului de telecomunicatii de la Mihoveni
Si in sfarsit scanarea cea mai buna dintre toate , cea de la Campulung Moldovenesc (Judetul Suceava).De unde am facut scanarea se putea observa si turnul de telecomunicatii de pe Rarau.
Bonus , si filmari create de mine cu Manastirea Humor si Voronet , din august 2017
Bun.Urmatoarea Dxpeditie a fost realizata la inceputul lunii Decembrie 2017 , spre Brasov : 
Bretcu (Covasna)
Targu Secuiesc
Brasov
Si cea mai reusita , a fost realizata la 2 km de Poiana Brasov
Urmatoarea DXpeditie destul de reusita a fost la Arieseni.De ce reusita ? Deoarece am facut scanare de 45 de minute , iar din cauza memoriei insuficiente , telefonul mi l-a sters si am fost nevoit sa fac o scanare mai scurta 😡 , dar pana atunci : 
Revenim in forma cu Tg Secuiesc 
Si din nou si mai concreta decat cea precedenta
Trecem frontiera Dxpeditiei trecute si ajungem la Fagaras
Pe urma Sibiu 
Apoi Alba Iulia
Iar acum ajungem la destinatie 
Si daca tot am ajuns la Arieseni , am zis sa ma duc mai departe , la Oradea
Urmatoarea Dxpeditie a urmat in luna Iunie 2018 , la Lacul Sarat , in apropiere de municipiul Braila
Aceasta a fost prima scanare ca lungime realizata de mine , unde am putut receptiona bulgari , turci sau ucrainieni.
Pe urma a durat o lunga perioada pana am facut ultima dxpeditie de pana acum , in principiu toata vara m-am axat pe propagarea de tip Sporadic E din Panciu.Acum va voi arata prima dxpeditie realizata cu un portabil (Carrefour POR334),mai exact in zona Lacului Corod , din judetul Galati
Si in sfarsit ultima dxpeditie pana in prezent , a fost la Padina , Judetul Buzau , dar din fericire am trecut si pe la Bucuresti ,dar prin zona Rudeni , pe langa centura capitalei 
Si ultima scanare (momentan) , si mai concreta decat cea de la Bucuresti , a fost la Padina , o localitate ce se afla in apropierea granitei cu Buzau si Ialomita : 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MW Bandscan in Panciu (ROU) with POR334

531 - RRA Petroșani 531 - Antena Satelor Urziceni* 540 - Kossuth Radio Solt 549 - UR1 Mykolaiv 558 - RRA Tg Jiu 567 - RRA Brașov 567 - RRA S...