duminică, 15 aprilie 2018

🎂 La Mulți Ani Dragoș - 14.04.2018 🎂

14 Aprilie 2018 a reprezentat data la care am constatat că au trecut cu bine si cu greu cei 18 ani pe care i-am împlinit și vă mulțumesc pentru urări și pentru că ma susțineți atat in viața reală cât si aici pe YouTube. ╔╦╦══╦══╦═╦╗ ║╔╣║║╠╗╔╣═╣║ ║║║╔╗║║║║═╬╣ ╚╝╚╝╚╝╚╝╚═╩╝ ╔═╦══╦══╦══╦═╦═╦╦══╦╗ ║╔╣║║║║║║║║║═╣║║╠╗╔╣║ ║╚╣║║║║║║║║║═╣║║║║║╠╣ ╚═╩══╩╩╩╩╩╩╩═╩╩═╝╚╝╚╝ ╔═╦╗╔╦╗╔═╦═╦╦╦╦╗╔═╗ ║╚╣║║║╚╣╚╣╔╣╔╣║╚╣═╣ ╠╗║╚╝║║╠╗║╚╣║║║║║═╣ ╚═╩══╩═╩═╩═╩╝╚╩═╩═╝ : https://m.youtube.com/#/channel/UCUC6...

3 comentarii:

  1. La Mulți Ani prietenul meu Dragoș. Mă bucur foarte mult că te-am cunoscut și că suntem prieteni. Ești un om foarte bun și deștept și evident cu suflet mare. Îi mulțumesc pasiunii mele de DX cu această ocazie, căci ea m-a ajutat să te cunosc. Să-ti dea Dumnezeu multă sănătate, noroc și fericire căci oameni ca tine mai rar pe acest pământ.

    RăspundețiȘtergere

MW Bandscan in Panciu (ROU) with POR334

531 - RRA Petroșani 531 - Antena Satelor Urziceni* 540 - Kossuth Radio Solt 549 - UR1 Mykolaiv 558 - RRA Tg Jiu 567 - RRA Brașov 567 - RRA S...